Pondělí, 5 září, 2022
novinky
- Advertisement -Newspaper WordPress Theme
Rady a NávodyReklamní trička aneb kde se vzaly reklamní předměty?

Reklamní trička aneb kde se vzaly reklamní předměty?

Jakmile marketingoví specialisté vysloví myšlenku nákupu a následné distribuce reklamních předmětů, pravděpodobně se obchodním ředitelům začnou ježit vlasy hrůznou. Mnoho z nich totiž dodnes nechápe, že investice vložená do kvalitních reklamních předmětů se firmě vrací ve formě větších objednávek, a to po dobu několika let.

Určitou nevýhodou však je, že tato návratnost se dá velmi špatně měřit. Význam reklamních předmětů je ale neoddiskutovatelný.

Kde se reklamní předměty vzaly?

Reklamní trička nebo hrníčky mají poněkud zastíněnou historii. Marketingoví specialisté se dodnes nemohou dopátrat místa nebo alespoň přesného času vzniku reklamních předmětů. Má se ovšem za to, že první dárečky věrným zákazníkům byly předány v roce 1789, tedy mnoho let před propuknutím průmyslové revoluce. První reklamní předměty však nebyly vázány k průmyslu, nýbrž k volbě budoucího amerického prezidenta, jímž nebyl nikdo jiný než George Washington.

Jsou reklamní předměty opravdu tak významné?

Významnost reklamních předmětů skvěle dokládá fakt, že se postupem času neuvěřitelně rozšířily, a navíc přežily v takřka nezměněné podobě až dodnes. Reklamní trička s potiskem však začala být tvořena až na začátku 20. století, nicméně od té doby patří textil k vůbec nejoblíbenějším reklamním předmětům. Ročně tak na nákup triček, hrníčků, tašek nebo propisek padne několik miliard korun českých, což jistě není zanedbatelná obchodní transakce.

Které produkty jsou nejpopulárnější?

Asi by vás samotné napadlo, že trička budou dlouhodobě patřit k vůbec nejoblíbenějším reklamním předmětům. Mezi zákazníky je skutečně textil na prvním místě v žebříčku popularity, nicméně marketingoví specialisté se mnohem raději zaměřují na drobnosti. Typicky se jedná o propisky, hrníčky nebo nákupní tašky z recyklovatelných materiálů, po nichž dnes panuje vysoká poptávka.

Nevěříte-li síle a potenciálu reklamních předmětů, pak jste na obrovském omylu, který by vás mohl stát nemalý podíl na trhu a s tím spojené relativně vysoké tržby.

Naše weby

Nejnovější články

- Reklama -Newspaper WordPress Theme

Ostatní právě čtou

Další články autora

- Reklama -Newspaper